Două turiste care au fost cazate la Hotelul King din Târgovişte au reclamat la poliţie faptul că în timp ce se aflau la micul dejun, din camera hotelului le-au disparut nişte sume de bani. Prejudiciul se ridică la valoarea de 920 de lei. Una dintre turiste, Cristina Buse ne-a trimis un mail prin care ne povesteşte păţania: “ M-am gandit sa va scriu despre cum am fost furate atat eu cat si colega mea, in Hotelul King din Targoviste.(poate macar in acest fel se vor lua masuri si se va face ceva).
In perioada 3-6.10 am fost cazata in prima faza singura, la King, aflandu-ma in Targoviste in interes de munca(am deschis un punct de lucru in centru).Cazarea a fost achizitionata printr-o agentie de turism.
Mi-au dat camera 3, de la parter, care a fost ok. De joi, 06.10, a venit si colega mea in Targoviste si am solicitat sa ni se dea o camera dubla, cu doua paturi.
Astfel, ne-au mutat in camera nr 2, spunandu-ne ca este o camera pt persoane cu dizabilitati, singura camera dubla disponibila.
Stiind ca trebuia sa mai stam doar o zi in Targoviste, am acceptat camera, urmand ca a doua zi sa ne intorcem in Bucuresti.
Seara, cand am ajuns in camera, am observat ca usa se inchidea putin mai greu si am decis sa o inchidem cu zavorul. (usa avea inchidere centralizata automata-pe baza de cartela).
In dimineata zilei de 07.10, am plecat impreuna cu colega mea la mic dejun si am decis sa ne lasam bagajele si gentile in camera (micul dejun fiind inclus in cazare si netrebuind sa platim). Am inchis usa cu putere si ne-am dus in restaurantul hotelului.
Ne-am intors in camera dupa maxim 1 ora.Usa la camera era inchisa, nu am observat pe moment nimic diferit.
Ne-am strans bagajele si am decis sa mergem la punctul nostru de lucru.2 ore mai tarziu, am mers sa mancam si am realizat ca ne disparusera banii din portofele (mie 500 ron si 50 euro iar colegei mele 200 ron).
Ne-am intors la hotel(pt ca la mic dejun a fost singurul moment cand nu am avut gentile cu noi) si am cerut sa vorbim cu un manager sau cu patronul.Initial ne-au confirmat ca stiau de problema usei, ca era o problema mai veche (ca daca era impinsa putin, se deschidea) si ne-au rugat sa nu anuntam politia, ca poate se va rezolva.
Vazand ca nimeni nu ne ajuta nicicum si ca trebuia oricum sa ne intorcem in Bucuresti pt ca nu mai aveam unde sa mai ramanem o noapte, am decis sa anuntam politia si sa rezolve problema.
S-au facut cercetari, politia a constatat ca aveau o problema cu usa si am inceput sa dam declaratii.
Din nou, managerul Hotelului ne-a rugat sa nu finalizam declaratiile si sa nu plecam, pt ca va veni managerul sa discute cu noi si se va rezolva.
4 ore am asteptat sa vina patronul care nici macar nu ne-a bagat in seama.Ne-am dus la el in birou si managera ne-a scos afara, ne-a spus ca patronul vrea sa vorbeasca cu politia, nu cu noi.
Dupa cele 5 ore de asteptat, ne-am intors in Bucuresti si pagubite si dezamagite de modul cum am fost tratate.
Singura explicatie a managerei a fost ca”politica hotelului spune ca ei nu isi asuma responsabilitatea pt bunurile lasate in camera”. Cum sa nu iti asumi responsabilitatea atata timp cat hotelul nu are camere de filmat pe holuri? Atata timp cat ti-ai cazat turistii intr-o camera unde stiai ca usa este defecta (stiau inclusiv angajatii hotelului, nu doar managerul) ?
Dupa cum a confirmat si politia, camerele fiind situate in spatele curtii, nu avea cine sa intre din exterior si sa mearga fix la usa de la camera 2 sa fure.
Speram ca politia va identifica faptasul si ca macar alti turisti sa nu mai pateasca ce am patit noi”, ne-a declarat Cristina Buse
Oamenii legii au demarat o anchetă în acest caz şi au întocmit şi un dosar penal pentru furt:
“O femeie în vârstă de 37 de ani ne-a sesizat în cursul zilei de ieri cu privire la faptul că i-a fost sustrasă o sumă de bani din camera unui hotel din Târgovişte. S-a întocmit dosar penal pentru săvârşirea infracţiunii de furt. Poliţiştii efectuează cercetări în vderea identificării autorilor şi pentru a stabili cu exactitate toate împrejurările în care s-a produs evenimentul”, a declarat agent de poliţie Adelina Torcică, purtător de cuvânt IPJ Dâmboviţa .
Am solicitat şi un punct de vedere din partea conducerii Hotelului King :
“Aş dori prin a spune că damsel au făcut check-out-ul pe la ora 11:00 şi s-au întors la ora 16:00, să ne comunice că le-a dispărut câte o anumită sumă de bani din portofel. Ţin să menţionez că dânsele nu au anunţat la recepţie că ar fi avut o anumită problemă cu uşa, nici pe durata şederii şi nici la check-out. Uşa respectivă se închide, trebuie doar să o închidă corespunzător, dânsele nu au verificat dacă uşa camerei era închisă sau nu. Le-am întrebat dacă au găsit uşa camerei deschisă când au intrat după micul dejun şi mi-au comunicat că nu era deschisă. Facem precizarea că în intervalul 11:00-16:00, sumele de bani reclamate, le-au dispărut nu în hotel ci în afara hotelului. Noi nu răspundem de bunurile clienţilor în afara hotelului.Reclamaţia făcută de turiste după sosirea din oraş unde au mâncat , băut, nu are un just temei ” a declarat directorul general, Ion Neculaescu.
Poliţiştii caută acum hoții .